Modalitati de plata a facturii:

A. Gratuit - comision zero

Cu cardul :
  • onlinepe https://my.distrigazvest.ro/auth (prin crearea unui cont gratuit)
  • la ATM– urile agentiilor Raiffeisen Bank si BCR (specificarea codului de client si ID factura)
  • agentiile Bancii Transilvania(scanarea facturii la aparatele de incasat)
  • aparatul de incasat din incinta Primariei Oradea: Str. Piata Unirii, nr. 1, camera 5, parter. 
  • aparatul de incasat din incinta magazinului Instal Casa din Oradea, str. Mestesugarilor, nr.3/A si Matei Corvin nr. 209/A
  1. Prin internet banking - Plati utilitati
  • BT 24– detalii de plată: cod client și ID factură
  • Raiffeisen Bank– IBAN RO07RZBR0000060018982391 (detalii de plată: cod client și ID factură)
  1. Prin aplicatia telefonica PAGO disponibila gratuit pentru iOS siAndroid
  2. Numerar 
  • aparatul de incasat din incinta Primariei Oradea: Str. Piata Unirii, nr. 1, camera 5, parter. 
  • aparatul de incasat din incinta magazinului Instal Casadin Oradea, str. Mestesugarilor, nr.3/A si Matei Corvin nr. 209/A
  • agentiileCEC BANK – (prin indicarea adresei locului de consum si a numelui clientului sau prin scanarea facturii)
  • agentiile BCR(prin completarea manuala a datelor privind factura la aparatele de incasat)
  • masinile multifunctionale BCRsi ghiseele automate BCR 

B. Contra unui comision in functie de parteneri:

  1. Prin debit direct - în baza unui Mandat de debitare directă, încheiat cu Raiffeisen Bank, Banca Transilvania sau BCR.
  2. Prin serviciul bancar telefonic - ALO 24 Banking BCR
  3. Virament bancar – la urmatorii parteneri bancari

Libra BankIBAN: RO26 BREL 0002 0010 1930 0100

Libra BankIBAN:

RO26 BREL 0002 0010 1930 0100

Banca Transilvania IBAN:

RO36 BTRL 0050 1202 7258 36XX

Raiffeisen Bank IBAN:

RO59 RZBR 0000 0600 1276 2203

BCR IBAN:

RO25 RNCB 0825 0464 5896 0001

CEC BANK IBAN:

RO20 CECE B000 30RO N078 1546

Pt. institutii publice Trezoreria Oradea IBAN:

RO91 TREZ 0765 069 XXX 000 743

Punct Unic de Contact:

Oradea, Piata Unirii, nr. 1, Camera 5, Parter, jud. Bihor (incinta Primariei Oradea), Tel 0259/706.606 sau la numarul alocat prin aplicatia WhatsApp 0770/313.596, e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. , Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.,

Pretul final al serviciului de furnizare gaze naturale cuprinde pretul de achizitie si tarifele reglementate (transportul, distributia si inmagazinarea). Pentru mai multe informatii consultati http://www.distrigazvest.ro/informatii/tarife/

Factura de gaze  naturale trebuie platita pana la data scadenta inscrisa in factura. In cazul neachitarii facturilor, DISTRIGAZ VEST SA poate sa perceapa, conform contractului, majorari de intarziere pentru fiecare zi de intarziere si sa intrerupa furnizarea gazelor naturale conform prevederilor contractuale.

IMPORTANT: In cazul in care efectuati plata facturii prin virament bancar sau prin intermediul altor operatori de plata decat partenerii nostri directi, aceasta se considera confirmata la data la care contul DISTRIGAZ VEST SA este creditat cu suma care face obiectul platii.

Reluarea furnizarii gazelor naturale se face in maxim 24 de ore de la data la care suma reprezentand obligatiile de plata scadente este platita sau consumatorul face dovada platii integrale a debitului. Reconectarea va fi efectuata de catre reprezentantii operatorului de sistem, cu conditia permiterii accesului reprezentantului operatorului, in prezenta si numai cu acordul dumneavoastra.

Clientul casnic, poate consulta tipurile de facilitati acordate de catre institutiile statului cu atributii in domeniul protectiei sociale accesand www.daso-oradea.ro



Noile tarife de distributie, valabile incepand cu 01.07.2021 pot fi consultate pe site-ul DISTRIGAZ VEST SA la adresa http://www.distrigazvest.ro/informatii/tarife

DISTRIGAZ VEST SA percepe, conform conditiilor contractuale, aplicate pe baza Ordinului ANRE nr. 29/2016 pentru aprobarea Regulamentului privind furnizarea gazelor naturale la clientii finali, tariful aferent reluarii alimentarii cu gaze naturale, intrerupt pentru neplata, publicat la adresa http://www.distrigazvest.ro/informatii/tarife/

Rezilierea contractului operează începand cu a 16 – a zi de la comunicarea notificării in urmatoarele situatii: neachitarea facturii reprezentand contravaloarea serviciului de furnizare a gazelor naturale si a majorarilor de intarziere, dupa caz, neconstituirea garantiei si/sau expirarea dreptului de proprietate/folosinta, in termenele stipulate in contractul de furnizare. De asemenea, este necesar sa operati rezilierea contractului de furnizare gaze naturale, ca urmare a instrainarii locului de consum (vanzare, cumparare sau schimbare de locatar), iar noul proprietar/locatar va incheia contract in nume propriu.

Schimbarea furnizorului de gaze naturale se face in mod gratuit, cu respectarea conditiilor contractuale. Incepand cu data de 12.02.2020 a intrat in vigoare Ordinul ANRE 234/2019 prin care a fost aprobata Procedura de schimbare a furnizorului de energie electrica/gaze naturale de catre clientul final. Lista operatorilor economici, titulari de licenta de furnizare a gazelor naturale este publicata pe pagina de internet a ANRE (www.anre.ro).

Informatii privind modalitati de transmitere a plangerilor:

  • In scris, la Centrul de Relatii cu Clientii situat in Oradea, P-ța. Unirii, nr. 1, camera 5, parter (în incinta Primariei Municipiului Oradea), de Luni pana Vineri intre orele 08.00 - 16.15.
  • Apel telefonic la numarul 0259/406.507
  • Prin e-mail la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • Utilizarea serviciilor postale la adresa: DISTRIGAZ VEST SA, Oradea, str. Anghel Saligny, nr.8, jud. Bihor
  • utilizarea formularului on-line din secţiunea Clienti de pe site-ul distrigazvest.ro

Pentru mai multe detalii cu privire la procedura interna a DISTRIGAZ VEST SA de solutionare a plangerilor clientilor, accesati: http://www.distrigazvest.ro/clienti/procedura-plangeri

Totodata va informam ca aveti dreptul:

  • Sa apelati la ANRE la adresa din: Bucuresti, Str. Constantin Nacu, nr. 3, Sector 2, cod postal 020995, tel. 021/303.38.20, email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau on-line pe site-ul anre.ro , contact ANRE, "Trimite mesaj - sesizari si reclamatii"
  • Sa va adresati la o instanta competenta;
  • Sa apelati la alte proceduri extrajudiciare de solutionare a plangerilor (ex.medierea).

Masurile de eficienta energetica nu inseamna doar economii in bugetul consumatorilor, ci si o atitudine responsabila pentru folosirea eficienta a resurselor energetice. Pentru informatii suplimentare accesati http://www.distrigazvest.ro/informatii/eficienta-energetica , www.anre.ro si www.energie.gov.ro , iar pentru a consulta Legea nr. 121/2014 accesati http://www.distrigazvest.ro/informatii/legislatie

Clientul final are dreptul de a beneficia de un nivel minim de calitate a activitatii de furnizare si a serviciilor aferente alimentarii cu gaze naturale. În caz de nerespectare a nivelurilor de calitate a serviciului prevăzut prin contract, furnizorul acordă compensații, în conformitate cu prevederile Standardelor de performață aprobate de ANRE. Pentru mai multe informatii accesati www.distrigazvest.ro sectiunile „Companie” – „Standarde”.

Pentru o urgenta tehnicǎ de gaze (incendii, explozii, miros de gaze, lipsa accidentala gaze) apelati:

TELVERDE: 0800 800 428 (apelabil 24 ore/zi gratuit)

Dispecerat:  0259/406.559 , 0760/678.818.

Secretariat:  0259/406.507

×

SUS
Cookie-urile ne permit să vă oferim online serviciile noastre. Pentru a vă bucura de toate facilitățile website-ului este necesar să le acceptați.