Procedura-cadru privind obligaţia furnizorilor de energie electrică şi gaze naturale de soluţionare a plângerilor clienţilor finali (aprobata prin Ord. ANRE nr. 16/2015) are scopul de a asigura un cadru unitar, simplu şi transparent şi un standard ridicat de soluţionare a plângerilor. Prin intermediul acestei proceduri sunt stabilite etapele privind preluarea, înregistrarea, analizarea, stabilirea măsurilor şi soluţionarea plângerilor referitoare la activitatea de furnizare din domeniul energiei electrice şi gazelor naturale.

Procedura include modul de gestionare a oricarei plângeri adresate printr-o sesizare, reclamaţie, petiţie sau orice altă formă, definită ca exprimare a insatisfacţiei clienţilor finali, adresată companiei, referitor la activităţile prestate de aceasta, la care se aşteaptă în mod explicit sau implicit un răspuns sau o rezoluţie.

Pentru mai multe detalii consultati Procedura privind soluţionarea plângerilor de la clienţilor finali sau cadrul legislativ.

  Formularul de inregistrare a plângerilor clienţilor finali.
  Raport privind activitatea de solutionare a plangerilor clientilor finali Semestrul I 2019.

Contact

Sediu: str. Anghel I. Saligny, nr.8
Pct. de lucru: cladirea Primariei
+40 760 678 818
+40 259 406 507
+40 259 406 508
Email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

×

SUS
Cookie-urile ne permit să vă oferim online serviciile noastre. Pentru a vă bucura de toate facilitățile website-ului este necesar să le acceptați.