Marti 26.04.2022 Biroul de Relații cu Publicul Distrigaz Vest SA, din incinta Primăriei Municipiului Oradea, camera 5, va fi închis, datorită lucrărilor de mentenanță în sistemul informatic!
Vă mulțumim pentru înțelegere!
Marti 08.03.2022, Biroul de Relații cu Publicul - Distrigaz Vest Oradea, din incinta Primăriei Municipiului Oradea, camera 5, va fi închis, datorită lucrărilor de mentenanță în sistemul informatic!
Vă mulțumim pentru înțelegere!
Luni 29.11.2021 Biroul de Relații cu Publicul Distrigaz Vest, din incinta Primăriei Municipiului Oradea, camera 5, va fi închis, datorită lucrărilor de mentenanță în sistemul informatic!
Vă mulțumim pentru înțelegere!
Distrigaz Vest SA Oradea anunță reluarea programului de lucru cu clienții la Biroul de Relații Clienți din incinta Primăriei Municipiului Oradea, camera 5 parter.
În contextul măsurilor care au fost luate de Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență, dar și pentru a ajuta la reducerea răspândirii COVID-19, în perioada următoare, în scopul asigurarii sanatatii si securitatii în munca a salariatilor si din grijă pentru sănătatea și siguranța clienților, recomandam clienților să utilizeze canalele alternative de comunicare a documentelor.
Este posibil ca unele actiuni să dureze mai mult, regretăm dacă timpul de așteptare se mărește, însă încercăm să prioritizăm solicitările, cu scopul de a asigura soluționarea acestora.
Astefel recomandam clientilor nostri , urmatoarele masuri :
- limitarea folosirii bancnotelor și a monedelor deoarece transmiterea virusilor se realizează și prin intermediul bancnotelor/monedelor, optând astfel pentru plăți cu cardul, telefonul mobil sau plăți online https://my.distrigazvest.ro/auth
- clienţii care doresc să îşi achite factura pot efectua platile prin metodele alternative afisate pe site-ul http://www.distrigazvest.ro/informatii/modalitati-de-facturare-si-plata , respectiv:
- Cu cardul - comision zero:
- On-line pe https://my.distrigazvest.ro/auth (prin crearea unui cont)
- la ATM – urile agentiilor Raiffeisen Bank si BCR (prin specificarea codului de client si ID factura)
- agentiile Bancii Transilvania (prin scanarea facturii la aparatele de incasat)
- aparatul de incasat din incinta Primariei Municipiului Oradea: Str. Piata Unirii, nr. 1, camera 5, parter
- aparatul de incasat din incinta magazinului Instal Casa din Oradea, str. Mestesugarilor, nr. 3/A
- aparatul de incasat din incinta magazinului Instal Casa din Oradea, str. Matei Corvin, nr. 209
- Prin internet banking - Plati utilitati – comision zero:
- Raiffeisen Bank – IBAN RO07RZBR0000060018982391 (detalii de plata: cod client si ID factura)
- BT 24 – detalii de plata: cod client si ID factura
- Prin Debit Direct – in baza unui Mandat de debitare directa incheiat cu Raiffeisen Bank, Banca Transilvania sau BCR
- Prin serviciul bancar telefonic ALO 24 Banking BCR
- Prin aplicatia telefonica PAGO –comision zero, disponibil gratuit pentru iOS si Android.
- Virament bancar – la urmatorii parteneri bancari:
Banca Transilvania |
IBAN: RO36 BTRL 0050 1202 7258 36XX |
Raiffeisen Bank |
IBAN: RO59 RZBR 0000 0600 1276 2203 |
BCR |
IBAN: RO25 RNCB 0825 0464 5896 0001 |
CEC BANK |
IBAN: RO20 CECE B000 30RO N078 1546 |
Libra Bank |
IBAN: RO26 BREL 0002 001 1930 0100 |
Pt. institutii publice: Trezoreria Oradea |
IBAN: RO91 TREZ 0765 069 XXX 000 743 |
- In numerar - doar daca permite programul de functionare al partenererilor colaboratori
- aparatele de incasat din cadrul biroului Relatii Clienti din incinta Primariei Oradea: Str. Piata Unirii, nr. 1, camera 5, parter (prin scanarea facturii la aparatele de incasat)
- aparatul de incasat din incinta magazinului Instal Casa din Oradea, str. Mestesugarilor, nr.3/A
- agentiile CEC BANK – (prin indicarea adresei locului de consum si a numelui clientului sau prin scanarea facturii)
- agentiile BCR (prin completarea manuala a datelor privind factura la aparatele de incasat)
- masinile multifunctionale BCR si ghiseele automate BCR
Va rugam sa folositi canalele alternative de comunicare a documentelor, respectiv:
- Prin e-mail la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
- Fax la numarul: 0259/406.508
- Apel telefonic dedicat relatii clienti la numarul 0259/706 706
- Prin aplicatia WhatsApp la 0770/313.596
Pentru o urgenta tehnicǎ de gaze naturale (incendii, explozii, miros de gaze) apelati:
- TELVERDE: 0800 800 428 (apelabil 24 ore/zi gratuit)
- Dispecerat: 0259/406.559 , 0760/678.818
- Secretariat: 0259/406.507
Reducerea contactului intre persoane scade posibilitatea transmiterii virusului COVID-19!
Va multumim pentru intelegere si sa auzim de bine !
CONDUCEREA DISTRIGAZ VEST SA
Modalitati de plata a facturii: A. Gratuit - comision zero Cu cardul :
B. Contra unui comision in functie de parteneri:
Libra BankIBAN: RO26 BREL 0002 0010 1930 0100
Punct Unic de Contact: Oradea, Piata Unirii, nr. 1, Camera 5, Parter, jud. Bihor (incinta Primariei Oradea), Tel 0259/706.606 sau la numarul alocat prin aplicatia WhatsApp 0770/313.596, e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. , Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., Pretul final al serviciului de furnizare gaze naturale cuprinde pretul de achizitie si tarifele reglementate (transportul, distributia si inmagazinarea). Pentru mai multe informatii consultati http://www.distrigazvest.ro/informatii/tarife/ Factura de gaze naturale trebuie platita pana la data scadenta inscrisa in factura. In cazul neachitarii facturilor, DISTRIGAZ VEST SA poate sa perceapa, conform contractului, majorari de intarziere pentru fiecare zi de intarziere si sa intrerupa furnizarea gazelor naturale conform prevederilor contractuale. IMPORTANT: In cazul in care efectuati plata facturii prin virament bancar sau prin intermediul altor operatori de plata decat partenerii nostri directi, aceasta se considera confirmata la data la care contul DISTRIGAZ VEST SA este creditat cu suma care face obiectul platii. Reluarea furnizarii gazelor naturale se face in maxim 24 de ore de la data la care suma reprezentand obligatiile de plata scadente este platita sau consumatorul face dovada platii integrale a debitului. Reconectarea va fi efectuata de catre reprezentantii operatorului de sistem, cu conditia permiterii accesului reprezentantului operatorului, in prezenta si numai cu acordul dumneavoastra. Clientul casnic, poate consulta tipurile de facilitati acordate de catre institutiile statului cu atributii in domeniul protectiei sociale accesand www.daso-oradea.ro |
Noile tarife de distributie, valabile incepand cu 01.07.2021 pot fi consultate pe site-ul DISTRIGAZ VEST SA la adresa http://www.distrigazvest.ro/informatii/tarife DISTRIGAZ VEST SA percepe, conform conditiilor contractuale, aplicate pe baza Ordinului ANRE nr. 29/2016 pentru aprobarea Regulamentului privind furnizarea gazelor naturale la clientii finali, tariful aferent reluarii alimentarii cu gaze naturale, intrerupt pentru neplata, publicat la adresa http://www.distrigazvest.ro/informatii/tarife/ Rezilierea contractului operează începand cu a 16 – a zi de la comunicarea notificării in urmatoarele situatii: neachitarea facturii reprezentand contravaloarea serviciului de furnizare a gazelor naturale si a majorarilor de intarziere, dupa caz, neconstituirea garantiei si/sau expirarea dreptului de proprietate/folosinta, in termenele stipulate in contractul de furnizare. De asemenea, este necesar sa operati rezilierea contractului de furnizare gaze naturale, ca urmare a instrainarii locului de consum (vanzare, cumparare sau schimbare de locatar), iar noul proprietar/locatar va incheia contract in nume propriu. Schimbarea furnizorului de gaze naturale se face in mod gratuit, cu respectarea conditiilor contractuale. Incepand cu data de 12.02.2020 a intrat in vigoare Ordinul ANRE 234/2019 prin care a fost aprobata Procedura de schimbare a furnizorului de energie electrica/gaze naturale de catre clientul final. Lista operatorilor economici, titulari de licenta de furnizare a gazelor naturale este publicata pe pagina de internet a ANRE (www.anre.ro). Informatii privind modalitati de transmitere a plangerilor:
Pentru mai multe detalii cu privire la procedura interna a DISTRIGAZ VEST SA de solutionare a plangerilor clientilor, accesati: http://www.distrigazvest.ro/clienti/procedura-plangeri Totodata va informam ca aveti dreptul:
Masurile de eficienta energetica nu inseamna doar economii in bugetul consumatorilor, ci si o atitudine responsabila pentru folosirea eficienta a resurselor energetice. Pentru informatii suplimentare accesati http://www.distrigazvest.ro/informatii/eficienta-energetica , www.anre.ro si www.energie.gov.ro , iar pentru a consulta Legea nr. 121/2014 accesati http://www.distrigazvest.ro/informatii/legislatie Clientul final are dreptul de a beneficia de un nivel minim de calitate a activitatii de furnizare si a serviciilor aferente alimentarii cu gaze naturale. În caz de nerespectare a nivelurilor de calitate a serviciului prevăzut prin contract, furnizorul acordă compensații, în conformitate cu prevederile Standardelor de performață aprobate de ANRE. Pentru mai multe informatii accesati www.distrigazvest.ro sectiunile „Companie” – „Standarde”. Pentru o urgenta tehnicǎ de gaze (incendii, explozii, miros de gaze, lipsa accidentala gaze) apelati: TELVERDE: 0800 800 428 (apelabil 24 ore/zi gratuit) Dispecerat: 0259/406.559 , 0760/678.818. Secretariat: 0259/406.507 |
Luni 09.03.2020 Biroul de Relații cu Publicul și casieria Distrigaz Vest, din incinta Primăriei Municipiului Oradea, camera 5, vor fi închise, începând cu ora 12:00, datorită lucrărilor de mentenanță în sistemul informatic!
Ne cerem scuze pentru neplăceri.
Echipa Distrigaz Vest SA.
În perioada sărbătorilor de iarna 2019-2020 Biroul Relații Clienți și Casieria, din cadrul Primăriei Municipiului Oradea, parter, camera 5, vor fi închise după cum urmează:
- În perioada 25-27 decembrie 2019
- În perioada 1-3 ianuarie 2020
Cu ocazia sărbătorilor de iarnă, Conducerea și personalul Distrigaz Vest SA , vă urează "Crăciun fericit" și un călduros "La Mulți Ani!"
Stimați clienți,
Vă anunțăm că începând din 17.12.2019 am pus la dispoziția d-voastră posibilitatea de achitarea facturii de gaz la un aparat de incasat facturi amplasat in incinta magazinului Instal Casa situat pe str. Mestersugarilor, nr. 3/A
La acest aparat puteti efectua plata cash sau cu card bancar, cu condiția sa aveți factura la d-voastră, pentru a scana codul de bara.
De asemenea vă înstințăm ca puteți plăti facturile de gaz la toate agențiile CEC Bank din Oradea chiar si fără a avea factura la d-voastra.
Echipa Distrigaz Vest SA.
Joi 05.12.2019 Biroul de Relații cu Publicul și casieria Distrigaz Vest, din incinta Primăriei Municipiului Oradea, camera 5, vor fi închise, începând cu ora 15:00, datorită lucrărilor de mentenanță în sistemul informatic!
Pagina 1 din 3
- Start
- Prec
- 1
- 2
- 3
- Mai departe
- Sfârșit