Modalitati de plata a facturii:

A. Gratuit - comision zero

Cu cardul :
  • onlinepe https://my.distrigazvest.ro/auth (prin crearea unui cont gratuit)
  • la ATM– urile agentiilor Raiffeisen Bank si BCR (specificarea codului de client si ID factura)
  • agentiile Bancii Transilvania(scanarea facturii la aparatele de incasat)
  • aparatul de incasat din incinta Primariei Oradea: Str. Piata Unirii, nr. 1, camera 5, parter. 
  • aparatul de incasat din incinta magazinului Instal Casa din Oradea, str. Mestesugarilor, nr.3/A si Matei Corvin nr. 209/A
  1. Prin internet banking - Plati utilitati
  • BT 24– detalii de plată: cod client și ID factură
  • Raiffeisen Bank– IBAN RO07RZBR0000060018982391 (detalii de plată: cod client și ID factură)
  1. Prin aplicatia telefonica PAGO disponibila gratuit pentru iOS siAndroid
  2. Numerar 
  • aparatul de incasat din incinta Primariei Oradea: Str. Piata Unirii, nr. 1, camera 5, parter. 
  • aparatul de incasat din incinta magazinului Instal Casadin Oradea, str. Mestesugarilor, nr.3/A si Matei Corvin nr. 209/A
  • agentiileCEC BANK – (prin indicarea adresei locului de consum si a numelui clientului sau prin scanarea facturii)
  • agentiile BCR(prin completarea manuala a datelor privind factura la aparatele de incasat)
  • masinile multifunctionale BCRsi ghiseele automate BCR 

B. Contra unui comision in functie de parteneri:

  1. Prin debit direct - în baza unui Mandat de debitare directă, încheiat cu Raiffeisen Bank, Banca Transilvania sau BCR.
  2. Prin serviciul bancar telefonic - ALO 24 Banking BCR
  3. Virament bancar – la urmatorii parteneri bancari

Libra BankIBAN: RO26 BREL 0002 0010 1930 0100

Libra BankIBAN:

RO26 BREL 0002 0010 1930 0100

Banca Transilvania IBAN:

RO36 BTRL 0050 1202 7258 36XX

Raiffeisen Bank IBAN:

RO59 RZBR 0000 0600 1276 2203

BCR IBAN:

RO25 RNCB 0825 0464 5896 0001

CEC BANK IBAN:

RO20 CECE B000 30RO N078 1546

Pt. institutii publice Trezoreria Oradea IBAN:

RO91 TREZ 0765 069 XXX 000 743

Punct Unic de Contact:

Oradea, Piata Unirii, nr. 1, Camera 5, Parter, jud. Bihor (incinta Primariei Oradea), Tel 0259/706.606 sau la numarul alocat prin aplicatia WhatsApp 0770/313.596, e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. , Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.,

Pretul final al serviciului de furnizare gaze naturale cuprinde pretul de achizitie si tarifele reglementate (transportul, distributia si inmagazinarea). Pentru mai multe informatii consultati http://www.distrigazvest.ro/informatii/tarife/

Factura de gaze  naturale trebuie platita pana la data scadenta inscrisa in factura. In cazul neachitarii facturilor, DISTRIGAZ VEST SA poate sa perceapa, conform contractului, majorari de intarziere pentru fiecare zi de intarziere si sa intrerupa furnizarea gazelor naturale conform prevederilor contractuale.

IMPORTANT: In cazul in care efectuati plata facturii prin virament bancar sau prin intermediul altor operatori de plata decat partenerii nostri directi, aceasta se considera confirmata la data la care contul DISTRIGAZ VEST SA este creditat cu suma care face obiectul platii.

Reluarea furnizarii gazelor naturale se face in maxim 24 de ore de la data la care suma reprezentand obligatiile de plata scadente este platita sau consumatorul face dovada platii integrale a debitului. Reconectarea va fi efectuata de catre reprezentantii operatorului de sistem, cu conditia permiterii accesului reprezentantului operatorului, in prezenta si numai cu acordul dumneavoastra.

Clientul casnic, poate consulta tipurile de facilitati acordate de catre institutiile statului cu atributii in domeniul protectiei sociale accesand www.daso-oradea.ro



Noile tarife de distributie, valabile incepand cu 01.07.2021 pot fi consultate pe site-ul DISTRIGAZ VEST SA la adresa http://www.distrigazvest.ro/informatii/tarife

DISTRIGAZ VEST SA percepe, conform conditiilor contractuale, aplicate pe baza Ordinului ANRE nr. 29/2016 pentru aprobarea Regulamentului privind furnizarea gazelor naturale la clientii finali, tariful aferent reluarii alimentarii cu gaze naturale, intrerupt pentru neplata, publicat la adresa http://www.distrigazvest.ro/informatii/tarife/

Rezilierea contractului operează începand cu a 16 – a zi de la comunicarea notificării in urmatoarele situatii: neachitarea facturii reprezentand contravaloarea serviciului de furnizare a gazelor naturale si a majorarilor de intarziere, dupa caz, neconstituirea garantiei si/sau expirarea dreptului de proprietate/folosinta, in termenele stipulate in contractul de furnizare. De asemenea, este necesar sa operati rezilierea contractului de furnizare gaze naturale, ca urmare a instrainarii locului de consum (vanzare, cumparare sau schimbare de locatar), iar noul proprietar/locatar va incheia contract in nume propriu.

Schimbarea furnizorului de gaze naturale se face in mod gratuit, cu respectarea conditiilor contractuale. Incepand cu data de 12.02.2020 a intrat in vigoare Ordinul ANRE 234/2019 prin care a fost aprobata Procedura de schimbare a furnizorului de energie electrica/gaze naturale de catre clientul final. Lista operatorilor economici, titulari de licenta de furnizare a gazelor naturale este publicata pe pagina de internet a ANRE (www.anre.ro).

Informatii privind modalitati de transmitere a plangerilor:

  • In scris, la Centrul de Relatii cu Clientii situat in Oradea, P-ța. Unirii, nr. 1, camera 5, parter (în incinta Primariei Municipiului Oradea), de Luni pana Vineri intre orele 08.00 - 16.15.
  • Apel telefonic la numarul 0259/406.507
  • Prin e-mail la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • Utilizarea serviciilor postale la adresa: DISTRIGAZ VEST SA, Oradea, str. Anghel Saligny, nr.8, jud. Bihor
  • utilizarea formularului on-line din secţiunea Clienti de pe site-ul distrigazvest.ro

Pentru mai multe detalii cu privire la procedura interna a DISTRIGAZ VEST SA de solutionare a plangerilor clientilor, accesati: http://www.distrigazvest.ro/clienti/procedura-plangeri

Totodata va informam ca aveti dreptul:

  • Sa apelati la ANRE la adresa din: Bucuresti, Str. Constantin Nacu, nr. 3, Sector 2, cod postal 020995, tel. 021/303.38.20, email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau on-line pe site-ul anre.ro , contact ANRE, "Trimite mesaj - sesizari si reclamatii"
  • Sa va adresati la o instanta competenta;
  • Sa apelati la alte proceduri extrajudiciare de solutionare a plangerilor (ex.medierea).

Masurile de eficienta energetica nu inseamna doar economii in bugetul consumatorilor, ci si o atitudine responsabila pentru folosirea eficienta a resurselor energetice. Pentru informatii suplimentare accesati http://www.distrigazvest.ro/informatii/eficienta-energetica , www.anre.ro si www.energie.gov.ro , iar pentru a consulta Legea nr. 121/2014 accesati http://www.distrigazvest.ro/informatii/legislatie

Clientul final are dreptul de a beneficia de un nivel minim de calitate a activitatii de furnizare si a serviciilor aferente alimentarii cu gaze naturale. În caz de nerespectare a nivelurilor de calitate a serviciului prevăzut prin contract, furnizorul acordă compensații, în conformitate cu prevederile Standardelor de performață aprobate de ANRE. Pentru mai multe informatii accesati www.distrigazvest.ro sectiunile „Companie” – „Standarde”.

Pentru o urgenta tehnicǎ de gaze (incendii, explozii, miros de gaze, lipsa accidentala gaze) apelati:

TELVERDE: 0800 800 428 (apelabil 24 ore/zi gratuit)

Dispecerat:  0259/406.559 , 0760/678.818.

Secretariat:  0259/406.507

INFORMARE PROCEDURA DE LUCRU

În contextul măsurilor care au fost luate de Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență, dar și pentru a ajuta la reducerea răspândirii COVID-19, începând cu 16 martie,  în scopul asigurarii sanatatii si securitatii în munca a salariatilor si din grijă pentru sănătatea și siguranța clienților, recomandam clienților să utilizeze canalele alternative de comunicare. 

Luni  09.03.2020 Biroul de Relații cu Publicul și casieria Distrigaz Vest, din incinta Primăriei Municipiului Oradea, camera 5, vor fi închise, începând cu ora 12:00, datorită lucrărilor de mentenanță în sistemul informatic!

Ne cerem scuze pentru neplăceri.

Echipa Distrigaz Vest SA.

În perioada sărbătorilor de iarna 2019-2020 Biroul Relații Clienți și Casieria, din cadrul Primăriei Municipiului Oradea, parter, camera 5, vor fi închise după cum urmează:

  • În perioada 25-27 decembrie 2019
  • În perioada 1-3 ianuarie 2020

Cu ocazia sărbătorilor de iarnă, Conducerea și personalul Distrigaz Vest SA , vă urează "Crăciun fericit" și un călduros  "La Mulți Ani!"

Stimați clienți,

Vă anunțăm că începând din 17.12.2019 am pus la dispoziția d-voastră posibilitatea de achitarea facturii de gaz la un aparat de incasat facturi amplasat in incinta magazinului Instal Casa situat pe str. Mestersugarilor, nr. 3/A

La acest aparat puteti efectua plata cash sau cu card bancar, cu condiția sa aveți factura la d-voastră, pentru a scana codul de bara.

De asemenea vă înstințăm ca puteți plăti facturile de gaz la toate agențiile CEC Bank din Oradea chiar si fără a avea factura la d-voastra.

Echipa Distrigaz Vest SA.

Joi  05.12.2019 Biroul de Relații cu Publicul și casieria Distrigaz Vest, din incinta Primăriei Municipiului Oradea, camera 5, vor fi închise, începând cu ora 15:00, datorită lucrărilor de mentenanță în sistemul informatic!

Vineri, 13.09.2019, casieria Distrigaz Vest SA, cât și biroul Relații Clienți vor fi închise, datorită unor lucrări de mentenanță la sistemele informatice.

Ne cerem scuze pentru nelăcerea creată și vă mulțumim pentru înțelegere!

 

În perioada 15.08.2019-16.08.2019 Biroul de Relații cu Publicul și casieria Distrigaz Vest, din incinta Primăriei Municipiului Oradea, camera 5, vor fi închise, în conformitate cu sărbătorile naționale și programul de lucru al Primariei Municipiului Oradea!

 

Vă mulțumim pentru înțelegere!

În perioada 26.04.2019-01.05.2019 Biroul de Relații cu Publicul și casieria Distrigaz Vest, din incinta Primăriei Municipiului Oradea, camera 5, vor fi închise, în conformitate cu sărbătorile naționale și programul de lucru al Primariei Municipiului Oradea!

 

Sărbatori Pascale Fericite!

Stimați parteneri / Stimați Clienți

Având in vedere procesul de eficientizare si îmbunătățire a relației cu partenerii si clienții noștri, dorim sa va aducem la cunoștință ca vom concentra activitățile de relații clienți in unicul nostru punct de lucru aflat in incinta Primăriei Municipiului Oradea, Str. P-ta Unirii, nr. 1, Camera 5.

Suntem convinși ca acest proces de concentrare al activităților, va duce la simplificarea relației cu clienții noștri si reducerea timpilor de așteptare.

Data efectiva a demarării activității in noul nostru sediu este 25.03.2019.

De asemenea dorim sa va reamintim ca plățile către societatea noastră pot fi operate prin următoarele modalități:

×

SUS
Cookie-urile ne permit să vă oferim online serviciile noastre. Pentru a vă bucura de toate facilitățile website-ului este necesar să le acceptați.